-
1. Veljavnost
Ti splošni pogoji uporabe (SPP) veljajo za vsa naročila oddana s strani potrošnikov (glede na odstavek 13 nemškega civilnega zakonika - BGB) preko spletne trgovine www.zoohit.si, ki jo upravlja zooplus SE, Sonnenstraße 15, 80331 München, Nemčija (v nadaljevanju: zooplus)
-
2. Naročilo, sklenitev pogodbe, količinske omejitve, preprodaja blaga
1. Naročilo
- zooplus nudi svojim strankam bogato izbiro izdelkov za hišne živali. S klikanjem na izdelke ali opise izdelkov pride kupec do opisa izdelkov, npr. oprema, velikost ali vrsta okusa izdelka. S postavitvijo na želeno število in klikom na simbol vozička za nakup je izdelek položen v virtualno nakupovalno košarico.
- S klikom na gumb "nakupovalna košarica", postavljenem v spletni trgovini na desni strani zgoraj, pride kupec do pregledne strani in lahko vsakokrat preveri, kateri izdelki se nahajajo v njegovi virtualni nakupovalni košarici in po potrebi lahko vnese popravke.
- Če želi kupec svoj nakup zaključiti, lahko nadaljuje s pritiskom na gumb "k naročanju/blagajna". Registrirane stranke lahko tukaj vnesejo svojo uporabniško ime in geslo, da lahko shranjene informacije o sebi avtomatično uporabijo za naročilo. Alternativno se lahko stranka registrira kot nova stranka in odpre svoj račun ali brez odprtja računa nadaljuje nakup. V tem primeru mora stranka na naslednji strani podati podatke o svojem naslovu in podatke za izstavitev računa.
- S ponovnim klikom na gumb "naprej" pride stranka do predzadnjega koraka naročila "pregled". Tukaj pridobi stranka seznam svojega naročila z navedbo cene (vključno z zakonsko določenim DDV) ter podatke o dostavni službi in stroških pošiljanja.
- Naročilo je zaključeno s klikom na gumb "naroči". S tem je oddana zavezujoča ponudba.
2. Sklenitev pogodbe
- Blago, ki je na voljo v trgovini, se prodaja izključno nekomercialnim osebam, torej samo potrošnikom, ki sklenejo pravni posel za namene, ki jih ni mogoče pripisati niti njihovi komercialni niti samostojni poklicni dejavnosti. Ponudbe v naši spletni trgovni www.zoohit.si torej niso namenjene podjetjem. Podjetja so fizične ali pravne osebe ali družbe, ki pri sklenitvi pravnega posla opravljajo svojo gospodarsko ali samostojno poklicno dejavnost. Predstavitev asortimana v spletni trgovini služi kot ponazoritev in ne predstavlja obvezujočih ponudb za nakup. Kupec poda iz svoje strani obvezujočo ponudbo za sklenitev nakupne pogodbe s tem, da s klikom na gumb "naroči" zaključi postopek naročila. Stranka prejme nato avtomatično potrdilo o sprejemu naročila preko e-pošte (potrdilo o naročilu). To potrdilo o naročilu še ne predstavlja sprejetja ponudbe. Pogodba z zooplus stopi v veljavo šele, ko zooplus naročeni izdelek pošlje stranki in odpremo potrdi kupcu po e-pošti (potrdilo o odpošiljanju).
3. Količinske omejitve, komercialna preprodaja blaga
- Ponujeno blago se prodaja samo v količinah za domačo porabo ter samo polnoletnim osebam (maksimalna vrednost naročila znaša 1.900 €). Komercialna preprodaja blaga ni dovoljena. Zooplus si pridržuje pravico, da ne sprejme pogodbenih ponudb, za katere se zdi, da so narejene za namene komercialne prepordaje blaga.
-
3. Cene in stroški pošiljanja
Vse cene vključujejo zakonsko določen DDV in druge komponente cene in ne vključujejo stroškov dostave. Ne glede na navedeno so vse cene v spletni trgovini za stranke iz Švice neto cene in ne vključujejo nemškega ali švicarsko zakonsko določenega DDV. Morebiten DDV, ki je določen po švicarski zakonodaji se plača pri uvozu na meji švicarskemu zveznemu davčnemu uradu in ga mora stranka plačati pri dobavi oz. prevzemu blaga.
Za informacije o stroških pošiljanja v določenih državah prosimo preberite: Informacije o pošiljanju in stroški.
-
4. Dostava
Čas dobave znaša, če ni v ponudbi drugače navedeno, 2-4 delovne dni. Informacije o pogojih pošiljanja in dostave so na voljo tukaj.
Če vsi naročeni izdelki niso na zalogi, ima zooplus pravico na lastne stroške izvesti delne dostave, v kolikor se stranka s tem strinja.
V primeru, da zooplus naročenega izdelka ne more dostaviti, ker ga zooplus brez lastne krivde ne dobi dobavljenega od svojega dobavitelja, lahko zooplus odstopi od pogodbe. V tem primeru zooplus stranko nemudoma obvesti in ji ponudi podoben izdelek. V primeru, da podoben izdelek ni na voljo ali stranka ne želi dostave tega izdelka, bo zooplus plačilo za že plačane izdelke brez protistoritev nemudoma povrnil.
Znotraj EU poteka dostava brez carine. Pri pošiljanju v države izven EU, posebej v Švico, nosi stranka morebitne carinske, davčne ali druge dajatve sama.
Če so prejeti izdelki poškodovani zaradi transporta, je potrebno takoj obvestiti Oddelek za pomoč strankam od zooplus. Zooplus ima na tak način možnost pri prevozniku ali zavarovalnici za transportno zavarovanje reklamirati škodo. Če stranka ne zagotovi potrdila o poškodbi pri prevozu, to ne sme imeti vpliva na njene pravice iz naslova zakonske garancije.
Za čimboljše izpolnjevanje naročil posreduje zooplus ustrezni dostavni službi e-poštni naslov in - če je dana – tudi telefonsko številko strank. To posredovanje je obvezen del pogodbenega razmerja z zooplus.
-
5. Pridržek lastninske pravice
Do celotnega plačila ostane blago last zooplus. Pred tem brez soglasja s strani zooplus ni dovoljena zastava, prenos lastništva, predelava ali preoblikovanje blaga.
-
6. Pravica do odpovedi
Stranke, ki so potrošniki, imajo 14 dni pravico do odpovedi. Potrošnik je vsaka fizična oseba, ki sklene pravni posel za določen namen, ki ni namenjen za njeno komercialno ali samostojno poslovno dejavnost. Veljajo sledeča pravila glede pravice do odpovedi in izključitve. Pri nadaljnjih vprašanjih glede odpovedi se lahko stranka obrne na naš Oddelek za pomoč strankam.
Pogoji odpovedi
Pravica do odpovedi
Stranka ima pravico, da v roku 14 dni brez navedbe razloga odstopi od te pogodbe. Odpovedni rok se šteje 14 dni od dneva, ko ste sprejeli ali imate vi ali z vaše strani imenovana tretja oseba, ki ni prevoznik, zadnje blago v posest.
Za uveljavljanje svoje pravice do odpovedi, nas morate (zooplus SE, Sonnenstr. 15, 80331 München, Nemčija, service@zoohit.si) z jasno obrazložitvijo (npr. pisno po pošti, e-pošti) obvestiti o vaši odločitvi, da odpovedujete to pogodbo. Glede tega lahko uporabite priložen obrazec vzorčni odstopni obrazec, ki pa ni predpisan.
Za upoštevanje odpovednega roka je dovolj, da obvestilo o odpovedi odpošljete pred iztekom roka pravice do odpovedi.
Potek odpovedi
V primeru odpovedi te pogodbe, vam bomo povrnili vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški pošiljanja (z izjemo dodatnih stroškov, ki so nastali zato, ker ste izbrali drugačno obliko dostave kot ponujena z naše strani, najboljšo standardno dostavo) takoj in najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko smo prejeli vaše obvestilo o odpovedi. Za vračilo denarja se uporabi enako plačilno sredstvo, ki je bilo uporabljeno pri prvotni transakciji, razen, če ni izrecno drugače dogovorjeno; v nobenem primeru ne boste imeli zaradi vračila denarja dodatnih stroškov. Vračilo denarja lahko tudi zavrnemo dokler nismo prejeli blaga nazaj ali dokler ne predložite dokazila, da ste poslali blago nazaj, pri čemer se upošteva kaj je bilo storjeno prej.
Blago morate takoj, v vsakem primeru pa najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko ste nas obvestili o odpovedi te pogodbe poslati ali izročiti na naslov:
zooplus SE
c/o Dirks Consumer Logistics - Skalski-Logistic Park
ul. Wrocławska 36
Wojkowice, 55-020 Żórawina
PoljskaUpošteva se rok, če ste blago poslali nazaj pred iztekom roka 14 dni.
Stroške, ki nastanejo pri vračilu blaga nosimo mi.
Za vsako morebitno izgubo vrednosti blaga, ki se šele pojavi, če nastane ta izguba vrednosti zaradi preizkušanja kakovosti, lastnosti in delovanja blaga, odgovarjate le, če niste ravnali v skladi s predpisi.
Zaključek poteka odpovedi
Izključitev pravice do odstopa od pogodbe
Pravica do odstopa od pogodbe je izključena pri dobavi blaga:
- ki ni vnaprej izdelano, ampak je pri proizvodnji prevladala individualna izbira ali odločitev potrošnika ali je bilo izdelano posebej po navodilih in želji stranke, za dobavo hitro pokvarljivega blaga ali blaga s kratkim rokom uporabe,
- ki zaradi zdravstvene zaščite ali higiene ni primerno za vračanje, ko je bila že odstranjena zatesnitev po dobavi,
- ki je po dobavi zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugim blagom
Vzorčni odstopni obrazec
Primer odstopnega obrazca:
(Tovrstni obrazec je potrebno izpolniti in nam ga poslati samo v primeru, če želite odstopiti od pogodbe)
- Naslov: zooplus SE, Oddelek za pomoč strankam / Kundenservice, Sonnenstraße 15, 80331 München, service@zoohit.si
- Obveščam/Obveščamo (*) vas, da odstopam/odstopamo (*) od pogodbe za prodajo naslednjega blaga (*) /za zagotovitev naslednje storitve (*)
- Naročeno dne (*) /prejeto dne (*)
- Ime potrošnika(-ov)
- Naslov potrošnika(-ov)
- Podpis potrošnika(-ov) (samo če se obrazec pošlje na papirju)
- Datum
______________
(*) Po potrebi črtajte.
-
7. Garancija in odgovornost
Veljajo zakonsko določene pravice do garancije.
Veterinarska medicinska dietna hrana se lahko uporablja le po priporočilu in pod rednim nadzorom lečečega veterinarja. Vašega hišnega ljubljenčka med hranjenjem redno (vsakih 6 mesecev) peljite na kontrolne preglede k veterinarju, v primeru poslabšanja zdravstvenega stanja vaše živali pa takoj poiščite pomoč veterinarja. Zooplus ne prevzema nikakršne odgovornosti za posledice nepravilne ali neuporabe veterinarsko medicinske dietne hrane v skladu s predpisano uporabo.
-
8. Načini plačila in kuponi
Izdelke lahko plačate s kreditno kartico, po povzetju, s Paypal sistemom ali po predračunu. Zooplus si pridržuje pravico, da v posameznih primerih ali odvisno od načina dostave, ki ga je izbrala stranka, sprejme samo določen način plačila.
1. Plačilo po povzetju
Upoštevajte, da je plačilo po povzetju možno le z GOTOVINO ter, da je najvišji možni znesek za plačilo po povzetju 500 €. Opozorilo: v primeru, da trikrat ne bi plačali po povzetju, vam sistem avtomatsko ne bo več dovolil pri naslednjem naročilu izbrati načina plačila po povzetju!
2. Plačilo s kreditno kartico
Pri plačilu s kreditno kartico sledi bremenitev v roku enega tedna po odpremi blaga (sprejemamo MasterCard, Visa).
3. Plačilo po predračunu
V primeru plačila blaga po predračunu je potrebno znesek računa nakazati na spodaj naveden bančni račun v roku 7 dni po prejemu potrditve naročila.
Za več informacij glede plačila po predračunu se obrnite na naš center za pomoč strankam.
Bančni podatki za nakazilo:
zooplus SE
Sonnenstraße 15, 80331 München
UNICREDIT BANKA SLOVENIJA D.D., LJUBLJANA
TRR: 2900 0007 0053 451
IBAN: SI56 2900 0007 0053 451
SWIFT (BIC): BACXSI22
4. Plačilo s PayPal
PayPal je spletna plačilna storitev, ki zagotavlja varno, enostavno in hitro plačilo. Med naročanjem imate možnost odpreti vaš račun PayPal. Pri plačilu s PayPal se ne plača dodatne pristojbine.
5. Kuponi
V primeru unovčenja kuponov se upoštevajo posebni pogoji, ki veljajo za unovčenje kuponov, kot so npr. minimalna količina naročila, veljavnost, itd. Ustrezne informacije so navedene na kuponih. V vsakem primeru se lahko pri enem nakupu unovči le en kupon oz. popust za eno naročilo. Izplačilo gotovine kakor tudi kasnejši obračun za prejšnja naročila ni možen. Nadaljnja prodaja ni dovoljena.
6. Stroški transakcije
V primeru, da stranka zamuja s plačilom, se nakupni ceni dodajo obresti zaradi zamude v višini 5 odstotnih točk nad temeljno obrestno mero ECB. Če stranka ni končni potrošnik, znašajo obresti zaradi zamude 8 odstotnih točk nad temeljno obrestno mero. Zooplus si pridržuje pravico, da proti obvestilu uveljavlja višjo odškodnino zaradi zamude.
7. Računi
Stranka se strinja, da bo prejela račune v elektronski obliki. Elektronski računi bodo poslani na E-Mail naslov stranke kot PDF datoteka. Zaračunani prometni davek kupcu ne daje pravice do odbitka vstopnega davka.
-
9. Varovanje podatkov
Zooplus zelo resno obravnava varovanje podatkov svojih strank. Določila o varovanju podatkov s strani zooplus so na voljo tukaj.
-
10. Marketinško obveščanje & komunikacija s strankami
Ko stranka sklene pogodbo z zooplus in navede svoj elektronski naslov (e-mail), ima zooplus pravico do uporabe tega elektronskega naslova (e-maila) stranke za direktno oglaševanje podobnih izdelkov oziroma storitev, v kolikor stranka ob navedbi svojega elektronskega naslova ni temu nasprotovala. Stranka ima vedno pravico, da kadarkoli nasprotuje uporabi elektronskega naslova (e-maila), tako da pošlje sporočilo na service@zoohit.si ali nas kontaktira preko kontaktnega obrazca, brez kakršnih koli stroškov, razen stroškov prenosa v skladu z osnovno tarifo.
-
11. Upravitelj spletne trgovine
zooplus SE
Sonnenstraße 15 80331 München
NemčijaIzvršilni odbor:
Dr. Cornelius Patt
Andreas Maueröder
Dr. Mischa RitterPredsednik nadzornega sveta:
Stefan GötzSedež podjetja: München
Okrožno sodišče München, HRB 273759
ID za DDV: SI62204785
-
12. zooTočke - zoohitov Program zvestobe
Pri registraciji in vzpostavitvi računa „Moj Zoohit“ ter s prvim naročilom prejme stranka avtomatsko pravico do brezplačne udeležbe pri zoohitovem Programu zvestobe. Podrobnosti o pogojih sodelovanja najdete tukaj.
Tukaj navedena elektronska pošta (e-mail) bo uporabljena s strani zoohit, da obvešča stranko o njenem stanju zooTočk. Stranka ima pravico nasprotovati uporabi elektronskega poštnega naslova (e-poštni naslov) kadar koli, brez kakršnih koli stroškov, razen stroškov prenosa po osnovnih tarifah.
-
13. Spletno reševanje sporov za potrošnika
Uradno spletno mesto Evropske komisije za spletno reševanje sporov je na voljo na naslovu www.ec.europa.eu/consumers/odr. Nekateri trgovci so po zakonu zavezani k sodelovanju, vendar to ne velja za zooplus. Zooplus ni niti dolžan niti pripravljen sodelovati v shemi za reševanje sporov.
-
14. Končna določila
V primeru, da določila teh splošnih pogojev poslovanja postanejo neveljavna ali neizvršljiva, ostaja pogodba v veljavi do konca. Velja nemško pravo z izključenostjo konvencije Združenih narodov o pogodbah o mednarodni prodaji blaga (CISG). Ta izbira prava velja le toliko, dokler ni v nasprotju z aktualnimi veljavnimi zakonskimi določbami prava države, v kateri ima potrošnik v času njegovega naročila stalno prebivališče.
-
15. Tiskana verzija splošnih pogojev poslovanja
S klikom na ikono tiskalnika v zgornjem desnem kotu na vrhu strani lahko natisnete te pogoje poslovanja. V kolikor želite te pogoje poslovanja shraniti na vašo napravo, lahko to storite s klikom na ikono PDF v zgornjem desnem kotu.
Nazadnje posodobljeno: 09.03.2022