Pogoji uporabe za ocene izdelkov

Nadvse smo veseli, ko nam razkrijete svoje izkušnje z izdelki. Vse ocene, tako pozitivne kot negativne, preverijo in odobrijo naši specialisti za izdelke. Predpogoj za objavo ocene izdelka je upoštevanje pogojev uporabe.

Nasveti, kako napisati smiselno oceno:

1. Na podlagi svojih lastnih izkušenj opišite prednosti in, če je primerno, pomanjkljivosti izdelka.

2. Koristni so zlasti posebni nasveti za vsakodnevno uporabo izdelka.

3. S primerjavo z drugimi izdelki lahko okrepite pomen svoje ocene izdelka.

4. Če navedete pasmo in starost svojega ljubljenčka lahko pomagate drugim strankam, da si pravilno razlagajo vašo osebno izkušnjo.

Kaj NE spada v ustrezno oceno izdelka?

1. Vprašanja o izdelku ali spletnem mestu. V tem primeru nas, prosimo, kontaktirajte preko naše telefonske številke, elektronske pošte na service@zoohit.si ali preko kontaktnega obrazca.

2. Kletvice ali neprimerne pripombe v kakršni koli obliki.

3. Telefonske številke ali naslovi, e-poštni naslovi ali naslovi spletnih mest.

4. Splošni komentarji o razpoložljivosti, pošiljanju ali drugih storitvah zoohit. V ta namen uporabite našo telefonsko linijo ali kontaktni obrazec.

5. Razprave o ocenah drugih oseb.

6. Komentarji glede uporabnosti celotnih kategorij izdelkov ali splošni nasveti o vrsti primerni prehrani in vzreji. 

Upoštevajte tudi, da ne moremo objavljati mnenj, kjer si ocena in besedilo očitno nasprotujeta in da si pridržujemo pravico, da zavrnemo objavo ocene iz katerega koli drugega razloga. zoohit si prav tako pridržuje pravico, da spremeni, skrajša ali izbriše katero koli vsebino na tem spletnem mestu, za katero zoohit po lastni presoji meni, da ni v skladu s temi pogoji uporabe. zoohit ne jamči, da vam bo omogočil urejanje ali brisanje katere koli vsebine, ki jo pošljete. Razumete, da ste vi odgovorni za vsebino vaše objave in ne zoohit.

Če upoštevate naše nasvete, boste svojo oceno spremenili v pomembno poročilo o izkušnjah, ki bo drugim strankam pomagalo pri odločitvi o nakupu.

Kako nastanejo in se obdelujejo ocene v naši trgovini?

Da bi svojim strankam pomagali pri odločitvi o nakupu, jim želimo ponuditi priložnost, da preverijo čim več ocen drugih potrošnikov. To pomeni, da lahko izdelke ocenjujejo tudi stranke, ki niso prijavljene na našem spletnem mestu. Na ta način imate vsi možnost izraziti svoje mnenje o izdelku, ne glede na to, ali ste izdelek kupili od nas ali ne.

Ocene se shranjujejo kronološko (v časovnem zaporedju), tako da so vedno prikazane najnovejše ocene. Iz tehničnih razlogov ni mogoče naknadno spreminjati ocene. Če želite odstraniti svoj komentar, vam bomo z veseljem ugodili. Preprosto se obrnite na našo službo za pomoč strankam: uporabite lahko našo telefonsko linijo ali naš kontaktni obrazec.  

Objavljamo tako pozitivne kot negativne ocene. Vendar si pridržujemo pravico, da ne objavimo ocen ali jih kadar koli izbrišemo brez navedbe razloga. To velja zlasti v primeru očitno napačnih ali nepomembnih prispevkov (npr. vsiljena pošta ali lažne ocene) in/ali v primeru kršitve pravic tretjih oseb (npr. avtorske in/ali osebne pravice).

Ocene izdelkov, ki opisujejo poškodbe ali nevarnosti poškodb živali, ne bodo objavljene. Če je prišlo do takšne situacije, se prosimo obrnite neposredno na oddelek za pomoč strankam preko kontaktnega obrazca. Za natančno spremljanje konkretnih primerov sta potrebna neposreden stik in temeljita analiza okoliščin.

 Z oddajo vsebine na našem spletnem mestu izjavljate naslednje:

  • Ste edini avtor in lastnik avtorskih pravic.
  • Vaša ocena izdelka postane last zoohita. zoohitu podelite licenco, neomejeno v času in kraju, za nadaljnjo uporabo in brezplačno objavo vaše ocene v spletnih in nespletnih medijih.
  • Strinjate se, da se lahko podatki, ki ste jih posredovali, shranijo za namene objave in za morebitna vprašanja v zvezi z oceno. Za več informacij o obdelavi vaših osebnih podatkov si oglejte našo Izjavo o varstvu podatkov

Poleg tega zagotavljate, da ne boste oddali vsebine:

  • za katero je znano, da je napačna, netočna in zavajajoča;
  • ki krši kakršne koli avtorske pravice, patente, blagovne znamke, poslovne skrivnosti ali pravice do zasebnosti katere koli tretje osebe;
  • ki krši kateri koli zakon, uredbo ali pravilo (vključno, vendar ne omejeno na, nadzor izvoza, varstvo potrošnikov, nelojalna konkurenca, enake možnosti in zavajajoča pravila oglaševanja);
  • ki je ali deluje žaljivo, obrekljivo, ognjevito, diskriminacijsko v zvezi z vero ali etničnim poreklom, grozljivo ali nadlegujoče do katerega koli posameznika, partnerstva ali podjetja;
  • ki vsebuje računalniški virus, črve ali druge morebitno škodljive računalniške programe ali datoteke.

Strinjate se, da boste zoohit (in njegove podružnice) branili, povrnili škodo in varovali pred kakršnimi koli ter vsemi terjatvami, zahtevki, odškodnino in posledično škodo kakršne koli vrste, znane ali neznane, vključno z razumnimi odvetniškimi honorarji, ki izhajajo iz neupoštevanja zgoraj navedenega jamstva ali vaše kršitve katerega koli zakona ali vaše kršitve pravic katere koli tretje osebe.

zoohit lahko kadar koli spremeni te pogoje. Nato bomo v najkrajšem možnem času objavili novo različico na naši spletni strani.

Nazadnje posodobljeno: 04.10.2023