zoohitov Program zvestobe

Spoštovane stranke,

obveščamo vas, da bo Program zvestobe od danes, 05.03.2024, na voljo pod drugačnimi pogoji in se bo zaključil 30. aprila 2024. Z odstopanjem od poglavja 2.2 Prislužene točke in poglavja 2.5 Prenehanje veljavnosti zooTočk velja naslednje: Do 31. marca boste še vedno pridobivali zooTočke za svoje nakupe v spletni trgovini zoohit, 30. april pa bo zadnji dan, ko boste lahko unovčili svoje zbrane zooTočke - zato imate še vedno čas, da si zagotovite premijo ali dve.
 Priporočamo vam, da preverite tudi stanje svojih točk v svojem računu stranke in preverite, ali imate še točke, ki potečejo pred tem datumom, da jih ne zamudite! Ostale določbe Splošnih pogojev Programa zvestobe veljajo še naprej do datuma prenehanja veljavnosti.


Program zvestobe - Splošni pogoji

zoohitov Program zvestobe je naš način zahvale zoohitvim zvestim strankam. Ti splošni pogoji se nanašajo na osnovno zgradbo in pravila zoohitovega Programa zvestobe, vključno z zbiranjem zooTočk in unovčenjem le teh za zoohit Premije.

1. Sodelovanje

Vsi zoohit.si kupci so primerni za sodelovanje.

2. zooTočke

2.1 Osnovno

Kalkulacija za zoohit Program zvestobe je osnovana na zooTočkah, ki se nalagajo na strankin zoohitov Račun za premije. ZooTočke se lahko uporabijo samo za namene, ki so opisani v teh splošnih pogojih. Bonus točke iz ostalih nagradnih programov (npr.: od ostalih podjetij) se ne morejo pretvoriti v zooTočke. zoohitovi Nagradni Računi in zooTočke niso prenosljivi in nimajo denarne vrednosti. Aktualno stanje strankinega zoohit Nagradnega Računa je možno preveriti na "moj zoohit" in ga stranka lahko kadarkoli pregleda.

2.2 Prislužene točke

Pridobitev zooTočk je avtomatična z vsakim naročilom, ko je plačilo za naročilo zabeleženo v zoohit sistemu. Za vsako v celoti plačano naročilo na zoohitu, bo stranka prejela na zoohitov Račun za premije zooTočke. Za vsak evro od naročene vrednosti, bo stranka prejela 1 zooTočko. Za nekatere posebne ponudbe lahko stranka prejme dodatne zooTočke, v vrednosti, ki je opisana na spletni strani.

2.3 Izključitev zooTočk

zooTočk se ne more prejeti za izdelke, ki imajo prodajno ceno 0 EUR (npr.: poskusno pakiranje, zoohit premije, brezplačna darila), izključeni so tudi unovčeni kuponi, in ostali popusti, povračila, ali ponovna dobava. V ostalih posebnih primerih zooTočke tudi niso možne. V enem koledarskem letu je možno prejeti maksimalno 10.000 zooTočk. Po dosegu te vrednosti, do konca leta ne bodo pripisane nadaljnje točke. zoohit si pridržuje pravico, da ne pripiše zooTočk za naročila, za katere se zdi, da so bila sklenjena z namenom komercialne preprodaje blaga.

2.4 zooTočke potek

zooTočke se samodejno dodajo na strankin zoohit Račun za premije, ko je strankino naročilo v celoti plačano in je plačilo zabeleženo v zoohit sistemu. Če stranka naroča preko večkratnih računov stranke, se bodo točke naložile na ta individualni račun posameznih naročil. ZooTočke ni možno prenesti z enega računa stranke na drugega. 

2.5 Prenehanje veljavnosti zooTočk

Če zooTočke ne porabite v roku 12 mesecev, bodo po preteku četrtletja prenehale veljati. Datum in znesek bosta jasno vidna na zoohit Računu za premije. Točke prenehajo veljati tudi v primeru, če se račun stranke iz upravičenih razlogov zapre. Določene zooTočke, ki se dodelijo na podlagi posebnih akcij, imajo lahko krajši rok veljave.

3. Unovčenje zooTočk za premije

3.1 Osnovno

Vsak sodelujoči lahko unovči svoje zooTočke za premije takoj, ko jih je prejel. Izdelki - premije in za njih potrebne zooTočke bodo vidni na zoohitovem Računu za premije.

3.2 Pogoji za unovčenje zooTočk

Izdelke - premije se lahko izbere samo preko strankinega Računa za premije na moj zoohit. Razpoložljivost nagrad je odvisna od datuma in sezone in nekatere nagrade morda ne bodo na voljo v določenem trenutku. Za posebne nagrade, lahko veljajo posebni pogoji; vsekakor bodo ti pogoji zapisani.

3.3 Pošiljanje premij

Pošiljanje nagradnih izdelkov je osnovano na trenutnih stroških pošiljanja na zoohitu. Prosimo kliknite tukaj za več informacij o stroških pošiljanja na zoohitu. Zoohitove nagrade so lahko dodane tudi v nakupovalno košarico s klikom na znak košarica. Kupec lahko nato doda normalne izdelke z normalnimi cenami k naročilu.

V primeru, da je nagradni izdelek poškodovan ali pa je napačen, vas prosimo, da kontaktirate oddelek za pomoč strankam preko kontaktnega obrazca

4. Ostalo

4.1 Ukinitev programa

zoohit si pridržuje pravico, da kadarkoli ukine zoohitov Program zvestobe ali ga zamenja z drugim programom.

4.2 Spremembe

zoohit si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev, nagradnih izdelkov, ali ostalih zapisanih pogojev sodelovanja. Spremembe bodo zapisane na tej spletni strani.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Varovanje podatkov

Varovanje vaših podatkov nam je na zoohit zelo pomembno. Našo izjavo o zasebnosti lahko najdete tukaj.


Nazadnje posodobljeno: 09.03.2022