Splošni pogoji poslovanja

PDF prenesi | Natisniti

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vsebina

1.Veljavnost

Ti splošni pogoji uporabe (SPP) veljajo za vsa naročila in pošiljke med zooplus AG, Sonnenstraße 15, 80331 München, (v nadaljevanju: zooplus) in njenimi strankami za spletno trgovino www.zoohit.si.

2. Naročilo, sklenitev pogodbe, količinske omejitve

  1. Naročilo

    • zooplus nudi svojim strankam bogato izbiro izdelkov za hišne živali. S klikanjem na izdelke ali opise izdelkov pride kupec do opisa izdelkov, npr. oprema, velikost ali vrsta okusa izdelka. S postavitvijo na želeno število in klikom na simbol vozička za nakup je izdelek položen v virtualno nakupovalno košarico.
    • S klikom na gumb "nakupovalna košarica", postavljenem v spletni trgovini na desni strani zgoraj, pride kupec do pregledne strani in lahko vsakokrat preveri, kateri izdelki se nahajajo v njegovi virtualni nakupovalni košarici in po potrebi lahko vnese popravke.
    • Če zeli kupec svoj nakup zaključiti, lahko nadaljuje s pritiskom na gumb "k naročanju/blagajna". Registrirane stranke lahko tukaj vnesejo svojo uporabniško ime in geslo, da lahko shranjene informacije o sebi avtomatično uporabijo za naročilo. Alternativno se lahko stranka registrira kot nova stranka in odpre svoj račun ali brez odprtja računa nadaljuje nakup. V tem primeru mora stranka na naslednji strani podati podatke o svojem naslovu in podatke za izstavitev računa.
    • S ponovnim klikom na gumb "naprej" pride stranka do predzadnjega koraka naročila "pregled". Tukaj pridobi stranka seznam svojega naročila z navedbo cene (vključno z zakonsko določenim DDV) ter podatke o dostavni službi in stroških pošiljanja.
    • Naročilo je zaključeno s klikom na gumb "naroči". S tem je oddana zavezujoča ponudba.
  2. Sklenitev pogodbe

    Predstavitev asortimana v spletni trgovini služi kot ponazoritev in ne predstavlja obvezujočih ponudb za nakup. Kupec poda iz svoje strani obvezujočo ponudbo za sklenitev nakupne pogodbe s tem, da s klikom na gumb "nakup" zaključi postopek naročila. Stranka prejme nato avtomatično potrdilo o sprejemu naročila preko e-pošte (potrdilo o naročilu). To potrdilo o naročilu še ne predstavlja sprejetja ponudbe. Pogodba z zooplus stopi v veljavo šele, ko zooplus naročeni izdelek pošlje stranki in odpremo potrdi kupcu po e-pošti (potrdilo o odpošiljanju).

  3. Količinske omejitve

    Prodaja ponujenih izdelkov poteka le v običajnih količinah, primernih za gospodinjstva in poslovno sposobnim osebam.

3. Cene in stroški pošiljanja

  1. Cene

    Vse cene vključujejo zakonsko določen DDV in druge komponente cene in ne vključujejo stroškov dostave. Ne glede na navedeno so vse cene v spletni trgovini za stranke iz Švice neto cene in ne vključujejo nemškega ali švicarsko zakonsko določenega DDV. Morebiten DDV, ki je določen po švicarski zakonodaji se plača pri uvozu na meji švicarskemu zveznemu davčnemu uradu in ga mora stranka plačati pri dobavi oz. prevzemu blaga.

  2. Stroški pošiljanja

    Minimalna vrednost naročila v trgovini zoohit.si je 19,00 EUR (brez vključenih stroškov pošiljanja). Znotraj Slovenije poteka dostava za vrednost naročila nad 39,00 EUR brez stroškov dostave. Za naročila pod 39,00 zaračuna zooplus pavšalni znesek 3,99 EUR na naročilo. Glede stroškov pošiljanja v druge države prosimo preverite naše informacije o državah. Če bi zaradi tehničnih ali logističnih razlogov potekala dostava v več pošiljkah, nimajo stranke nikakršnih dodatnih stroškov dostave.

4. Dostava

V druge države izven Republike Nemčije dobavlja zooplus le končnim potrošnikom.

Čas dobave znaša, če ni v ponudbi drugače navedeno, 2-5 delovnih dni. Informacije o pogojih pošiljanja in dostave so na voljo tukaj.

Če vsi naročeni izdelki niso na zalogi, ima zooplus pravico na lastne stroške izvesti delne dostave, v kolikor se stranka s tem strinja.
V primeru, da zooplus naročenega izdelka ne more dostaviti, ker ga zooplus brez lastne krivde ne dobi dobavljenega od svojega dobavitelja, lahko zooplus odstopi od pogodbe. V tem primeru zooplus stranko nemudoma obvesti in ji ponudi podoben izdelek. V primeru, da podoben izdelek ni na voljo ali stranka ne želi dostave tega izdelka, bo zooplus plačilo za že plačane izdelke brez protistoritev nemudoma povrnil.

Znotraj EU poteka dostava brez carine. Pri pošiljanju v države izven EU, posebej v Švico, nosi stranka morebitne carinske, davčne ali druge dajatve sama.

Če so prejeti izdelki poškodovani zaradi transporta, je potrebno takoj obvestiti Oddelek za pomoč strankam od zooplus. Zooplus ima na tak način možnost pri prevozniku ali zavarovalnici za transportno zavarovanje reklamirati škodo. Če stranka ne zagotovi potrdila o poškodbi pri prevozu, to ne sme imeti vpliva na njene pravice iz naslova zakonske garancije.

Za čimboljše izpolnjevanje naročil posreduje zooplus ustrezni dostavni službi e-poštni naslov in - če je dana – tudi telefonsko številko strank. To posredovanje je obvezen del pogodbenega razmerja z zooplus.

5. Pridržek lastninske pravice

Do celotnega plačila ostane blago last zooplus. Pred tem brez soglasja s strani zooplus ni dovoljena zastava, prenos lastništva, predelava ali preoblikovanje blaga.

6. Pravica do odpovedi

Stranke, ki so potrošniki imajo 14 dni pravico do odpovedi. Potrošnik je vsaka fizična oseba, ki sklene pravni posel za določen namen, ki ni namenjen za njeno komercialno ali samostojno poslovno dejavnost. Veljajo sledeča pravila glede pravice do odpovedi in izključitve. Pri nadaljnjih vprašanjih glede odpovedi se lahko stranka obrne na naš Oddelek za pomoč strankam

Pogoji odpovedi

Pogoji odpovedi

Pravica do odpovedi

Stranka ima pravico, da v roku 14 dni brez navedbe razloga odstopi od te pogodbe. Odpovedni rok se šteje 14 dni od dneva, ko ste sprejeli ali imate vi ali z vaše strani imenovana tretja oseba, ki ni prevoznik, zadnje blago v posest.

Za uveljavljanje svoje pravice do odpovedi, nas morate (zooplus AG, Sonnenstr. 15, 80331 München, Deutschland, service@zoohit.si) z jasno obrazložitvijo (npr. pisno po pošti, e-pošti) obvestiti o vaši odločitvi, da odpovedujete to pogodbo. Glede tega lahko uporabite priložen obrazec vzorčni odstopni obrazec, ki pa ni predpisan.

Za upoštevanje odpovednega roka je dovolj, da obvestilo o odpovedi odpošljete pred iztekom roka pravice do odpovedi.

Potek odpovedi

V primeru odpovedi te pogodbe, vam bomo povrnili vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški pošiljanja (z izjemo dodatnih stroškov, ki so nastali zato, ker ste izbrali drugačno obliko dostave kot ponujena z naše strani, najboljšo standardno dostavo) takoj in najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko smo prejeli vaše obvestilo o odpovedi. Za vračilo denarja se uporabi enako plačilno sredstvo, ki je bilo uporabljeno pri prvotni transakciji, razen, če ni izrecno drugače dogovorjeno; v nobenem primeru ne boste imeli zaradi vračila denarja dodatnih stroškov. Vračilo denarja lahko tudi zavrnemo dokler nismo prejeli blaga nazaj ali dokler ne predložite dokazila, da ste poslali blago nazaj, pri čemer se upošteva kaj je bilo storjeno prej.

Blago morate takoj, v vsakem primeru pa najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko ste nas obvestili o odpovedi te pogodbe poslati ali izročiti na naslov:

zooplus AG
c/o Dirks Consumer Logistics - Skalski-Logistic Park
ul. Wrocławska 36
Wojkowice, 55-020 Żórawina
Poland.

Upošteva se rok, če ste blago poslali nazaj pred iztekom roka 14 dni.

Stroške, ki nastanejo pri vračilu blaga nosimo mi.
Za vsako morebitno izgubo vrednosti blaga, ki se šele pojavi, če nastane ta izguba vrednosti zaradi preizkušanja kakovosti, lastnosti in delovanja blaga, odgovarjate le, če niste ravnali v skladi s predpisi.

Zaključek poteka odpovedi

Izključitev pravice do odstopa od pogodbe

Pravica do odstopa od pogodbe je izključena pri dobavi blaga

  • ki ni vnaprej izdelano, ampak je pri proizvodnji prevladala individualna izbira ali odločitev potrošnika ali je bilo izdelano posebej po navodilih in želji stranke, za dobavo hitro pokvarljivega blaga ali blaga s kratkim rokom uporabe,
  • ki zaradi zdravstvene zaščite ali higiene ni primerno za vračanje, ko je bila že odstranjena zatesnitev po dobavi,
  • ki je po dobavi zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugim blagom.

Vzorčni odstopni obrazec

Primer odstopnega obrazca:
(Tovrstni obrazec je potrebno izpolniti in nam ga poslati samo v primeru, če želite odstopiti od pogodbe)
— Naslov: zooplus AG, Oddelek za pomoč strankam / Kundenservice, Sonnenstraße 15, 80331 München, service@zoohit.si
— Obveščam/Obveščamo (*) vas, da odstopam/odstopamo (*) od pogodbe za prodajo
naslednjega blaga (*) /za zagotovitev naslednje storitve (*)
— Naročeno dne (*) /prejeto dne (*)
— Ime potrošnika(-ov)
— Naslov potrošnika(-ov)
— Podpis potrošnika(-ov) (samo če se obrazec pošlje na papirju)
— Datum
_______________
(*) Po potrebi črtajte.

7. Garancija in odgovornost

Veljajo zakonsko določene pravice do garancije.

Veterinarska medicinska dietna hrana se lahko uporablja le po priporočilu in pod rednim nadzorom lečečega veterinarja. Vašega hišnega ljubljenčka med hranjenjem redno (vsakih 6 mesecev) peljite na kontrolne preglede k veterinarju, v primeru poslabšanja zdravstvenega stanja vaše živali pa takoj poiščite pomoč veterinarja. Zooplus ne prevzema nikakršne odgovornosti za posledice nepravilne ali neuporabe veterinarsko medicinske dietne hrane v skladu s predpisano uporabo.

8. Načini plačila in kuponi

  1. Načini plačila

    Izdelke lahko plačate s kreditno kartico, Paypal sistemom ali po predračunu. Zooplus si pridržuje pravico, da v posameznih primerih ali odvisno od načina dostave, ki ga je izbrala stranka, sprejme samo določen način plačila.

  2. Plačilo po povzetju

    Upoštevajte, da je plačilo po povzetju možno le z GOTOVINO ter, da je najvišji možni znesek za plačilo po povzetju 500 €. Opozorilo: v primeru, da trikrat ne bi plačali po povzetju, vam sistem avtomatsko ne bo več dovolil pri naslednjem naročilu izbrati načina plačila po povzetju!

  3. Plačilo s kreditno kartico

    Pri plačilu s kreditno kartico sledi bremenitev v roku enega tedna po odpremi blaga (sprejemamo MasterCard in Visa).

  4. Plačilo po predračunu

    V primeru plačila blaga po predračunu je potrebno znesek računa nakazati na spodaj naveden bančni račun v roku 7 dni po prejemu potrditve naročila.

    Za več informacij glede plačila po predračunu pojdite na pomoč.

    Bančni podatki za nakazilo:

    zooplus AG
    Sonnenstraße 15, 80331 München
    UNICREDIT BANKA SLOVENIJA D.D., LJUBLJANA
    TRR: 2900 0007 0053 451
    IBAN: SI56 2900 0007 0053 451
    SWIFT (BIC): BACXSI22

  5. Kuponi

    V primeru unovčenja kuponov se upoštevajo posebni pogoji, ki veljajo za unovčenje kuponov, kot so npr. minimalna količina naročila, veljavnost, itd. Ustrezne informacije so navedene na kuponih. V vsakem primeru se lahko pri enem nakupu unovči le en kupon oz. popust za eno naročilo. Izplačilo gotovine kakor tudi kasnejši obračun za prejšnja naročila ni možen. Nadaljnja prodaja ni dovoljena.

  6. Stroški transakcije

    Pri plačilu s PayPal se plača dodatna pristojbina v višini 0,59 EUR.

V primeru, da stranka zamuja s plačilom, se nakupni ceni dodajo obresti zaradi zamude v višini 5 odstotnih točk nad temeljno obrestno mero ECB. Če stranka ni končni potrošnik, znašajo obresti zaradi zamude 8 odstotnih točk nad temeljno obrestno mero. Zooplus si pridržuje pravico, da proti obvestilu uveljavlja višjo odškodnino zaradi zamude.

9. Varovanje podatkov

Zooplus zelo resno obravnava varovanje podatkov svojih strank. Določila o varovanju podatkov s strani zooplus so na voljo tukaj.

10. Upravitelj spletne trgovine

zooplus AG
Sonnenstraße 15 80331 München
Izvršilni odbor:
Andrea Skersies
Dr. Cornelius Patt
Andreas Grandinger

Predsednik nadzornega sveta:
Christian Stahl
Sedež podjetja: München
Okrožno sodišče München, HRB 125080
ID za DDV: SI62204785

11. Končna določila

V primeru, da določila teh splošnih pogojev poslovanja postanejo neveljavna ali neizvršljiva, ostaja pogodba v veljavi do konca. Velja nemško pravo z izključenostjo konvencije Združenih narodov o pogodbah o mednarodni prodaji blaga (CISG). Ta izbira prava velja le toliko, dokler ni v nasprotju z aktualnimi veljavnimi zakonskimi določbami prava države, v kateri ima potrošnik v času njegovega naročila stalno prebivališče.

12. Tiskana verzija splošnih pogojev

S klikom na povezavo "tiskana verzija splošnih pogojev poslovanja" imate kot stranka možnost pridobiti tiskano verzijo teh splošnih pogojev poslovanja. Te lahko po želji natisnete ali shranite.

Stanje teh Splošnih pogojev poslovanja: 01. oktober 2015