Vaša košarica

Vaša nakupovalna košarica je prazna!

Zoohit uporablja piškotke, da bi vam omogočil najboljše storitve. Z nadaljevanjem obiska strani, se strinjate z uporabo piškotkov.

Pomoč

Izdelki v košarici so izbrisani (Piškotki)

Ko se skušam odjaviti, prejmem sporočilo o napaki. Kaj moram storiti?
Nakupovalna košarica sprejme samo en izdelek ali je izbrisan. Kaj delam narobe?
Kaj so piškotki?
Zakaj potrebujem aktivirane piškotke na zoohit.si?
Kako nastavim moj brskalnik, da bo sprejel piškotke? ž

Požarni zidi in varnostni certifikati

Ko zaključim naročilo prejmem sporočilo o napaki; vaša nakupovalna košarica je bila izbrisana. Kaj delam narobe?
Moj brskalnik mi prikazuje, da je varnostni certifikat potekel. Zakaj?
Med oddajo naročila je prišlo do napake. Ste prejeli moje naročilo?

Splošne informacije o spletnih brskalnikih

Računalniške varnostne nastavitve z različnimi brskalniki


JavaScript

Zakaj potrebujem JavaScript?


Razno

Zunanji rob slike se ne prikaže na spletni strani. Zakaj?

Vaše naročilo

Imate minimalno ali maksimalno vrednost naročila?
Lahko kombiniram različna naročila?
Lahko spremenim moje naročilo za tem, ko sem ga oddal?
Lahko prekličem naročilo?
Prejmem potrditev naročila?
Me boste obvestili, ko bo moje naročilo odposlano?
Kako naročim?
Koliko paketov bom prejel?
Kako lahko spremljam svoje naročilo?
Prejel sem nepopolno naročilo? Kaj lahko naredim?
Prejel sem poškodovan izdelek. Kaj naj naredim?
Naročil sem pred 5 delovnimi dnevi in še vedno nisem prejel paketa. Kaj lahko storim?
Prejel sem napačen izdelek? Kaj naj naredim?
V mojem paketu ni bilo računa. Kaj se je zgodilo?
Prejel sem napačen račun. Kaj lahko naredim?

Dostava: Osnovne informacije

Koliko znašajo stroški pošiljanja?
Koliko časa traja dobava?
Katere dostavne službe uporabljate?
Kaj se zgodi v primeru, če me ni doma, ko bo dostava mojega paketa?
Je lahko naslov dostave drugačen od naslova za račun?
Se lahko naročilo pošlje na določen dan?
Kaj pomeni ikona datum dobave?
Kam vse dosavljate na mednarodni ravni?

Plačilo in varnost

Katere plačilne možnosti nudite?
Plačal sem s kreditno kartico. Kdaj bo bremenitev?
Prejel sem opomnik za plačilo, a sem izdelke že plačal. Kaj naj naredim?
Prejel sem opomnik za plačilo, a sem izdelke v celoti oziroma delno vrnil? Kaj lahko naredim?

Vračilo in zamenjava

Kakšen je vaš naslov za vračilo?
Ali obstaja rok za vračilo?
Moram za vračilo plačati poštnino?
Kdaj in kako vračate poštnino?
Izdelek, ki sem ga prejel ne ustreza. Ga lahko vrnem?
Zakaj sem prejel z izdelkom, ki sem ga zamenjal račun, čeprav sem ga že plačal?

Kuponi in popusti

Kako unovčim kupon?
Lahko unovčim več kuponov pri enem naročilu?
Se lahko moji kuponi zamenjajo za gotovino?
Lahko kupim darilne bone na zoohit.si?

Prednostni programi

Kako deluje zoohitov Program zvestobe?
Se moram za Program zvestobe registrirati na zoohit.si?
Kako si prislužim zooHit Točke?
Kaj lahko naredim z zooHit Točkami?
Lahko zamenjam moje zooHitTočke za denar?
Lahko kombiniram zooHit Točke z večih računov strank?
Kako lahko izvem, koliko zooHit Točk sem si prislužil?

 


Pogosta vprašanja

Na koga se lahko obrnem v primeru specifičnih vprašanj o izdelku?
Izdelek, ki ga želim naročiti trenutno ni na voljo, ali ga lahko vseeno naročim?
Kako lahko prejemam informacije o vaših posebnih ponudbah?
Kako dolgo veljajo posebne ponudbe?
Pozabil sem geslo. Kaj lahko naredim?
So moji osebni podatki varni?
Je zoohit trgovina v bližini mojega doma?

Kontaktne informacije

Naš oddelek za pomoč strankam lahko kontaktirate preko e-maila z uporabo našega spletnega kontaktnega obrazca
 

Ko se skušam odjaviti, prejmem sporočilo o napaki. Kaj moram storiti?

Prosimo omogočite, da bo vaš brskalnik sprejemal piškotke. Če vas brskalnik ne sprejema piškotkov, potem sistem ne more shraniti izdelkov v nakupovalno košarico. Kako nastavite brskalnik, da bo sprejemal piškotke, lahko preberete spodaj.

Nakupovalna košarica sprejme samo en izdelek ali je izbrisan. Kaj delam narobe?

Spremenite varnostne nastavitve vašega brskalnika, da bo dovolil piškotke. Kako nastavite brskalnik, da bo dovolil piškotke, lahko preberete spodaj.

Kaj so piškotki?

Piškotki so alfanumerična sredstva za identifikacijo, ki se prenesejo na trdi disk vašega računalnika preko vašega spletnega brskalnika. Uporaba piškotkov je zelo pogosta tehnika za večino vodilnih spletnih trgovin. Na primer, virtualna nakupovalna košarica, kamor lahko položite izdelke, ki bi jih želeli kupiti, običajno ne more biti shranjena brez uporabe piškotkov.

Zakaj potrebujem piškotke na zoohit.si?

Med nakupovanjem na zoohit.si mi prenesemo trajne piškotke na vaš trdi disk. To omogoča našemu sistemu, da shrani vsebino vozička med vašim nakupovanjem. Trajni piškotki bodo shranjeni kot datoteka na vašem računalniku, ki bo tam ostala tudi, ko zaprete brskalnik. Te piškotke je možno prebrati ob vašem naslednjem obisku spletne strani. Brez teh trajnih piškotkov ne morete dati nobenih izdelkov v nakupovalno košarico. Piškotki preneseni s strani zoohita so pomembni samo za shranjevanje vsebine nakupovalne košarice. Zagotavljamo vam, da nobene informacije glede vašega nakupovalnega obnašanja ne bomo shranili na naš sistem.

Kako nastavim brskalnik na mojem računalniku, da bo sprejel piškotke?

PC

Microsoft Internet Explorer, 6.0 za PC , Win 32

Na vrhu brskalnika v opravilni vrstici:

  1. Kliknite Orodja in potem kliknete Internetne možnosti.
  2. Kliknite Zasebnost tab.
  3. Privzeta nastavitev jeSrednja, katera vam dopušča sprejem piškotkov. Uporabite drsnik za določitev najljubših nastavitev. Če je nastavitev nastavljena na Običajno, kliknite gumb Napredno in izberite Sprejem piškotkov.
  4. Za individualne dopolnitve: namesto spreminjanja drsnika kliknite Uredi v kategoriji Spletne strani. V novo okno vtipkajte www.zoohit.si v prostorNaslov spletne strani in kliknite sprejmem. Okno zaprite z v redu.
  5. Kliknite v redu.

Mozilla 1.7 (in višje) za PC, Win 32

Na vrhu brskalnika v opravilni vrstici:

  1. Kliknite Uredi in potem izberite Prednosti.
  2. V paneluKategorije izberite Zasebnost&Varnost in kliknite na Piškotki.
  3. Preverite, da so "dovoljene strani za nastavitev piškotkov" preverjene (privzete nastavitve), ali pa lahko sami določite, kateri piškotki se naj shranijo tako, da izberete druge možnosti za upravljanje piškotkov.
  4. Kliknite v redu.

Požarni zidi in varnostni certifikati

Ko zaključim naročilo, prejmem obvestilo o napaki " vaša nakupovalna košarica je bila izbrisana". Kaj delam narobe?

Če uporabljate Firewall, se prosimo prepričajte, da je Port 443 za SSL povezavo odprt. Ker obstaja veliko različni požarnih zidov, vas zoohit ne more oskrbeti s podrobnimi informacijami, kako nastavite vaš požarni zid. Zato vas prosimo, da si pregledate navodila za vaš požarni zid. Če delate v mrežnem podjetju, kontaktirajte vašega sistemskega administratorja za nadaljnje informacije.

Prav tako morate preveriti, da imate na vašem računalniku nameščeno zadnjo različico Firewall-a.

Moj brskalnik mi prikazuje, da je varnostni certifikat potekel. Why?

Zaradi dejstva, da ima varnostni certifikat datum veljavnosti, je pomembno, da imate pravilno nastavljeno uro in datum, saj v nasprotnem primeru vaš računalnik SSL strani morda ne bo prikazal.

Med oddajo naročila je prišlo do napake. Ste prejeli moje naročilo?

Prosimo kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam, če imate kakršnakoli vprašanja v zvezi s statusom vašega naročila.

Splošne informacije o spletnih brskalnikih

Naša spletna stran bi morala biti čitljiva v vseh standardnih brskalnikih. Vendar pa uporaba starejših različic brskalnikov lahko včasih močno vpliva na postavitev in funkcije. Iz tega razloga vam močno priporočamo, da si naložite zadnjo verzijo vašega brskalnika.

Prosimo upoštevajte: Sprememba ali nadgradnja vašega brskalnika je vaša lastna odgovornost. Zoohit ni odgovoren za morebitno škodo, ki bi lahko nastala med nalaganjem ali nadgradnjo brskalnika na vaš računalnik.

Računalniške varnostne nastavitve z različnimi brskalniki

Ker se naša spletna stran, še posebej spletna trgovina, pogosto posodablja, vam predlagamo, da redno nastavljate varovanje vašega brskalnika. Na ta način boste vedno imeli dostop do najaktualnejših ponudb. Predlagamo vam nastavitve omenjene spodaj. Na primerih izbranih brskalnikov, vam bomo opisali, kako spremeniti te nastavitve.

PC

Internet Explorer verzija 6 (ali višja) za PC

  1. Pojdite na Orodja in izberite Internetne Možnosti
  2. Ustrezni zavihek Splošno bi moral biti samodejno izbran - pod Začasne internetne datoteke, kliknite Nastavitve.
  3. Pod Poišči nove različice shranjenih strani, izberite Ob vsakem obisku strani
  4. Kliknite v redu dvakrat

Mozilla version 1.7 za PC

  1. Pojdite na Uredi izberite Nastavitve
  2. Izberite Varnost pod kategorijo Napredno
  3. Pod Primerjaj stran v varnosti s stranjo na omrežju , aktivirajte Vedno
  4. Klinkite v redu

Za vse ostale spletne brskalnike si oglejte datoteko pomoči programske opreme za navodila za prilagajanje nastavitev predpomnilnika.

JavaScript

Zakaj potrebujem JavaScript?

Po zoohitovi spletni strani lahko brskate brez Java in JavaScript. Vsekakor pa vam priporočamo, da si aktivirate Javascript, da boste lahko seznanjeni z vsemi prednostmi naše spletne strani. Spodaj najdete primere kako aktivirati JavaScript v vaš PC brskalnik.

PC

Microsoft Internet Explorer PC

  1. Pri Orodja meniju, kliknite Internetne Možnosti
  2. Kliknite Varnost tab
  3. Poskrbite, da je Internet izbran in kliknite Raven po meri
  4. V Nasavitvah kliknite Omogoči aktivno pisanje
  5. Kliknite Ok dvakrat

Mozilla version 1.7 PC

  1. Pri Urejanje kliknite Nastavitve
  2. Pod Napredno izberite Script & Plugins
  3. Omogočite JavaScript za navigacijo mi že moralo biti aktivirano, drugače kliknite Ok

Za vse ostale spletne brskalnike si oglejte datoteko pomoči programske opreme za navodila za aktiviranje JavaScript.

Razno

Zunanji rob slike se ne prikaže na spletni strani. Zakaj?

Zoohit spletna stran je optimizirana za Explorer verzija 6.0 in novejše, Netscape verzija 8 in višje in Opera verzija 6.0 in višje. Spletna stran je prav tako optimizirana za 1024x768 resolucijo monitorja (prosimo obrnite se za pomoč vašemu sistemskemu operaterju za preveritev obstoječe resolucije).

Vaše naročilo

Imate minimalno ali maksimalno vrednost naročila?

Naša minimalna vrednost naročila je 19,00 evrov (brez stroškov pošiljanja). Nimamo maksimalne vrednosti naročila, vendar so izdelki na voljo samo v normalnih količinah za uporabo v gospodinjstvih.

Za večino držav nudimo brezplačno dostavo za naročila višja od 39 €. Za naročila, ki so nižja od 39 € je potrebno plačati majhne stroške pošiljanja v vrednosti 3,99 €, ne glede na število izdelkov in težo. Več informacij glede stroškov pošiljanja za posamezno državo prosimo kliknite tukaj.

Lahko kombiniram različna naročila?

Ker pričnemo z obdelavo vašega naročila izredno hitro, ni možno kombinirati naročil, ki so že bila oddana. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

Lahko spremenim moje naročilo za tem, ko sem ga oddal?

Sprememba naročila je možna samo v zelo izrednih primerih. Stremimo k temu, da naročilo čim prej obdelamo in odpošljemo, zato običajno ni možno spreminjati naročila. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

Lahko prekličem naročilo?

To je možno samo v izrednih primerih. Stremimo k temu, da naročilo čim prej obdelamo in odpošljemo, zato preklic naročila običajno ni mogoč. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

V takšnih primerih prosimo nemudoma kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam. Če ste naročene izdelke že plačali s kreditno kartico, vam bomo denar vrnili, ko bomo prejeli vrnjene izdelke.

Prejmem potrditev naročila?

Da. Ko ste oddali naročilo in je le to bilo obdelano, boste prejeli po e-mailu potrditev naročila v roku 1-2 ur.

Me boste obvestili, ko bo moje naročilo odposlano?

Da. Takoj, ko bo blago zapustilo naše skladišče, boste obvestilo prejeli po e-mailu. V tem sporočilu vas bomo obvestili tudi koliko paketov naj pričakujete.

Kako naročim?

Razlago, kako naročite na zoohit.si, najdete na pomoč pri nakupovanju.

Koliko paketov bom prejel?

Ta informacija bo zapisna v e-mailu, ki ga boste prejeli, ko bo vaše blago zapustilo skladišče.

Kako lahko spremljam svoje naročilo?

Za primer sledenja vašega naročila boste morali kontaktirati našo ekipo za pomoč strankam.

Prejel sem nepopolno naročilo? Kaj lahko naredim?

Lahko se zgodi, da bodo paketi z vašim naročilom dostavljeni v večih dneh. Prosimo prepričajte se, da ste dobili vse pakete, ki so bili zapisani v sporočilu o odpošiljanju. Če je dobava še vedno nepopolna, prosimo kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam.

Prejel sem poškodovan izdelek. Kaj naj naredim?

Prosim kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam, v primeru, če ste prejeli poškodovan izdelek.

Naročil sem pred 5 delovnimi dnevi in še vedno nisem prejel paketa. Kaj lahko storim?

Paket bomo izsledili s pomočjo naših dostavnih partnerjev in vas obvestili, kje se nahaja. Prosimo kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam.

Prejel sem napačen izdelek? Kaj naj naredim?

Prosimo kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam v primeru, da ste prejeli napačen izdelek.

V mojem paketu ni bilo računa. Kaj se je zgodilo?

Račun vam bomo poslali kolikor hitro bo mogoče. Prosimo kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam za zahtevo kopije računa.

Prejel sem napačen račun. Kaj lahko naredim?

Prosimo kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam v primeru, če ste prejeli napačen račun.

Dostava: Osnovne informacije

Koliko znašajo stroški pošiljanja?

Nudimo brezplačno dostavo za naročila višja od 39 €. Za naročila, ki so nižja od 39 € je potrebno plačati stroške pošiljanja v vrednosti 3,99 €, ne glede na število izdelkov in težo. Več informacij glede stroškov pošiljanja za posamezno državo prosimo kliknite tukaj.

Koliko časa traja dobava?

Ko blago zapusti naše skladišče, kar se navadno zgodi (če je na zalogi) v roku 24 ur od prejema naročila, navadno traja dva do pet delovnih dni, da prispe.

Katere dostavne službe uporabljate?

DPD. Za ogled celotnega seznama držav in njihovih dostavnih služb prosimo, kliknite tukaj.

Kaj se zgodi v primeru, če me ni doma, ko bo dostava mojega paketa?

Dostavna služba DPD in njihovi mednarodni partnerji bodo dostavili paket vam osebno, ali pa ga bodo pustili pri vašem sosedu. Če ni nikogar, vam bo dostavljavec pustil sporočilo kje vam bo pustil paket in ga lahko prevzamete v roku, ki vam ga bo dostavna služba navedla na sporočilu. Ko greste po paket, morate zraven imeti obvestilo.

Je lahko naslov dostave drugačen od naslova za račun?

Da. Med zaključevanjem naročila boste imeli možnost vpisati naslov za račun in naslov za dostavo, ki sta lahko različna. Kakorkoli, račun vam lahko pošljemo samo v paketu ali po e-mailu.

Se lahko naročilo pošlje na določen dan?

Trenutno vam ne moremo zagotoviti dan odpošiljanja in čas dostave. Vaše naročilo je običajno odposlano v roku enega do dveh delovnih dni od njegovega prispetja. Ko je naročilo odposlano, običajno traja tri do štiri delovne dni, da prispe. Dostava je običajno med 8 in 16 uro.

Kaj pomeni ikona datum dobave?

Na žalost izdelek, ki ste ga izbrali trenutno ni na zalogi. Kliknite ikono "datum dobave", vpišite vaš e-mail naslov in potrdite naše sprejemne pogoje. Takoj, ko bo izdelek ponovno na voljo, vas bomo obvestili preko e-maila.

Kam vse dostavljate na mednarodni ravni?

 

Dostavljamo v Veliko Britanijo (Anglija, Škotska, Wales in Severna Irska) razen Kanalski otoki, Avstrija, Belgija, Republika Češka, Danska, Finska, Francija, Nemčija, Italija, Slovenijo, Romunijo, Madžarsko, Luksemburg, Nizozemska, Poljska, Španija vključno z Balearskimi otoki in Švedska. Stroški pošiljanja so odvisni od države in strankam te države priporočamo uporabo www.zoohit.si in www.zooplus.com. Za več informacij glede mednarodnega pošiljanja prosimo kliknite tukaj.

Plačila in varnost

Katere plačilne možnosti nudite?

Načini plačila, ki jih nudimo, so popolnoma varni zaradi naših visokih standardov varnosti. Vsi osebni podatki in podatki o kreditnih karticah so zaščiteni s tehničnim šifriranjem in dodatnimi postopki odobritve.

Na voljo so naslednje možnosti plačila:
- plačilo po povzetju
- plačilo s kreditno kartico (sprejemamo Mastercard in Visa)
- plačilo s PayPal
- ali plačilo s predplačilom.

zooplus AG si pridržuje pravico, da v posameznih primerih sprejme samo določen način plačila.

Plačilo po povzetju

Upoštevajte, da je plačilo po povzetju možno le z gotovino ter, da je najvišji možni znesek za plačilo po povzetju 500 €. Opozorilo: v primeru, da trikrat ne bi plačali po povzetju, vam sistem avtomatsko ne bo več dovolil pri naslednjem naročilu izbrati načina plačila po povzetju!

Plačilo s kreditno kartico

Pri plačilu s kreditno kartico sledi bremenitev v roku enega tedna po odpremi blaga (sprejemamo MasterCard in Visa).

Plačilo po predračunu

Pri plačilu po predračunu nakažite celoten znesek računa na naslednji račun:

zooplus AG
Sonnenstraße 15, 80331 München
UNICREDIT BANKA SLOVENIJA D.D., LJUBLJANA
TRR: 2900 0007 0053 451IBAN: SI56 2900 0007 0053 451SWIFT (BIC): BACXSI22

Po zaključku naročila boste prejeli vse potrebne informacije v ločenem e-mailu. Prosimo, da kot sklic navedete vašo številko stranke ali številko računa.

Pri plačilu s predplačilom se blago odpremi po prejemu plačila. Plačilo mora v celoti biti poravnano v roku 7 dni. Do takrat je naročilo za vas rezervirano.
Če plačilo ni poravnano v roku 7 dni, se naročilo prekliče. Prosimo upoštevajte, da nakazilo denarja traja približno 2-4 delovne dni (odvisno od banke). Pred iztekom roka si vam dovoljujemo poslati opomnik.

V primeru nadaljnih vprašanj kontaktirajte naš oddelek za pomoč strankam.

Prosimo upoštevajte:Redni stroški vaše banke za nakazila so veljavni samo za standardna EU bančna nakazila. Za EU bančno nakazilo morate vpisati IBAN (mednarodna številka bančnega računa) in BIC (identifikacijska koda banke) banke prejemnika. Bančni stroški za druge vrste prenosa tujih bank niso kriti s strani zooplus-a.
Naročilo vam bomo poslali takoj, ko bomo prejeli vaše plačilo.

Plačate pa lahko tudi s PayPal.Pri plačilu s PayPal se plača dodatna pristojbina v višini 0,59 EUR.

Plačal sem s kreditno kartico. Kdaj bo bremenitev?

Ko je blago odposlano, v roku dveh dni posredujemo pristojni banki podatke o računu. Bremenjeni boste glede na vašo obračunsko obdobje.

Prejel sem opomnik za plačilo, a sem izdelke že plačal. Kaj naj naredim?

Vaše podatke bomo preverili. Prosimo obvestite nas o znesku in o datumu, ko je bila bremenitev vaše kartice tako, da kontaktirate našo ekipo za pomoč strankam.

Prejel sem opomnik za plačilo, a sem izdelke v celoti oziroma delno vrnil? Kaj lahko naredim?

Denarja na kartico vam ne moremo vrniti, dokler ne prejmemo vrnjenih izdelkov. To lahko traja nekaj dni. Če niste sigurni glede statusa vračila, kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam. Če imate poštno povratnico za vrnjeno blago, jo prosimo imejte pri roki.

Lahko plačam s čekom?

Ne. Na žalost je možno plačilo samo s kreditno kartico ali s predplačilom.

Vračilo in zamenjava

Kakšen je vaš naslov za vračilo?

Glede naslova za vračilo prosimo kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam za podrobnejše informacije. Prosimo izpolnite obrazec za vračilo, ki je bil priložen v vašem paketu in ga pošljite skupaj z vrnjenimi izdelki.

Ali obstaja rok za vračilo?

Kot naša cenjena stranka imate brezpogojno pravico odpovedati pogodbo v roku 14 dni od dostave, brez da bi pri tem navedli razlog. Za izpolnitev tega roka, vse kar morate storiti je, ali vrnete izdelke kupljene preko spleta, ali pa nam pošljete zahtevek za vrnitev v roku 14 dni po pošti ali e-mailu. Če je odpoved uspešna, so plačilo in storitve vrnjene obema strankama, vključno z uporabo (primer: obresti). Ko bomo prejeli vaše vračilo, se nakupna pogodba prekine in denar boste prejeli vrnjen v roku 14 dni.

Moram za vračilo plačati poštnino?

Prosimo kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam, če želite vrniti nekatere, ali pa vse izdelke, ki ste jih naročili. Stroške, ki nastanejo pri vračilu blaga nosimo mi. Za podrobnejše informacije vas prosimo, da kontaktirate našo ekipo za pomoč strankam. Vse dokumente, ki so potrebni za vračilo izdelkov, najdete v paketu skupaj z računom.

Kdaj in kako vračate poštnino?

Če izdelki prispejo poškodovani, prosimo kontaktirjate zooplus za celotno povračilo denarja. Napačni izdelki so upravičeni do celotnega povračila, vključno s stroški dostave, vračila, itd.. Prosimo obvestite našo ekipo za pomoč strankam o napačnem ali poškodovanem izdelku v roku 2 dni od prispetja.

Povračilo stroškov sledi v skladu s standardno stopnjo naših dostavnih partnerjev. Kakršnekoli prioritete, npr. hitro pošiljanje, ne morejo biti povrnjene. Veseli nas, da vam lahko ponudimo tako imenovano storitev zbiranja na vašem domu, v primerih, ko je izdelke težko prevažati. Prosimo vas, stopite v kontakt z našo ekipo za pomoč strankam za nadaljnje informacije.

Prosimo vas, da nas obvestite o stroških pošiljanja s kontaktnim obrazcem, tako da lahko vračilo opravimo čim prej. Poštnina ni vedno navedena na embalaži.

Izdelek, ki sem ga prejel ne ustreza. Ga lahko vrnem?

Da. zooplus AG vam zagotavlja pravico do prekinitve pogodbe v roku 14 dni od dostave, brez da bi pri tem navedli razlog. Za izpolnitev tega roka, vse kar morate storiti je, ali vrnete izdelke kupljene preko spleta, ali pa nam pošljete zahtevek za vrnitev v roku 14 dni po e-mailu, telefonu ali faksu. Vse izdelke, ki ste jih kupili in vam ne ustrezajo, lahko vrnete, pri tem pa morate plačati poštnino za vračilo.

Zakaj sem prejel z izdelkom, ki sem ga zamenjal račun, čeprav sem ga že plačal?

Ko vrnete izdelek bo na vašem računu stranke zabeležen v dobro. To se zgodi, ko izdelek, ki ste ga vrnili prispe k nam. Če ste vaše prvotno naročilo že plačali s kreditno kartico, ta ne bo še enkrat bremenjena. Prosimo ne upoštevajte računa, ki je bil dostavljen s ponovno dostavo.

Če je cena nadomestnega izdelka ugodnejša od cene prvotnega izdelka, bo razlika nakazana na račun stranke. Le ta se lahko izkoristi za naslednja naročila. Za več informacij glede vašega računa, kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam.

Kuponi in popusti

Kako unovčim kupon?

Kodo kupona vtipkajte v polje "kupon" v "Nakupovalni košarici" in kliknite "unovčenje". Videli boste, da se znesek kupona avtomatično odšteje od skupnega zneska in se prikaže kot prihranek v "Nakupovalnem vozičku". Da bi se izognili težavam, vas prosimo, da natančno pregledate vpisano kodo (na primer uporabite samo vezaje, če so zapisani v izvirni kodi). Če ne vidite mesta kamor bi vpisali kodo kupona, morda že obstaja kupon v vaši nakupovalni košarici. Za več informacij preberite tukaj.

Lahko unovčim več kuponov pri enem naročilu?

Sprejmemo lahko samo en kupon, ali poseben popust na eno naročilo.

Se lahko moji kuponi zamenjajo za gotovino?

Kuponov ni možno zamenjati za gotovino, ali jih uporabiti za predhodno naročilo.

Lahko kupim darilne bone na zoohitu?

Da. Lahko kupite osebne darilne bone v vrednosti €20, €25, €30 ali €50.

Prednostni programi

Kako deluje zoohitov Program zvestobe?

zoohitov Program zvestobe je naš način zahvale zvestim strankam. Sedaj lahko dvojno profitirate z nakupi na zoohitu: privarčujte na kvalitetni hrani in dodatkih za vaše ljubljenčke, in prejmite zooHit Točke za odlične nagrade! Kliknite tukaj za več informacij.

Se moram za Program zvestobe registrirati na zoohit.si?

Ne. Ko boste plačali vaše prvo naročilo, boste avtomatično pričeli zbirati zooHit Točke. Ni se potrebno registrirati za zoohit Program zvestobe. Kliknite tukaj za več informacij

Kako si prislužim zooHit Točke?

Za vsak evro, ki ga porabite za nakup, prejmete eno zooHit Točko. Na vaš zoohit Nagradni Račun se bodo zooHit Točke dodale takoj, ko bomo prejeli plačilo za vaše naročilo. Za več informacij kliknite tukaj.

Kaj lahko naredim z zooHit Točkami?

Lahko jih unovčite za čudovite nagradne izdelke - oglejte si aktualne nagradne izdelke tukaj.

Lahko zamenjam moje zooHit Točke za denar?

Ne. Vaše zooHit Točke lahko samo unovčite za izdelke iz Programa zvestobe in jih ne morete menjati za denar. Več informacij o vrednosti zooHit Točk najdete na zoohit.si Program zvestobe splošni pogoji.

Lahko kombiniram zooHit Točke z večih računov strank?

Ne. Unovčite lahko samo točke iz enega računa. Zato je pomembno, da opravite naročilo vedno preko istega računa stranke. Točke se ne morejo prenesti z enega strankinega računa na drugega.

Kako lahko izvem, koliko zooHit Točk sem si prislužil?

Kadarkoli lahko preverite na vašem zoohit Računu za premije z registracijo na mojzoohit in klikom na Vaš zoohit Program zvestobe.

FAQ

Izbira in zaloga izdelkov

Na koga se lahko obrnem v primeru specifičnih vprašanj o izdelku?

Lahko kontaktirate našo ekipo za pomoč strankam s pomočjo spletnega kontaktnega obrazca. Na vaše vprašanje vam bo odgovoril eden od naših strokovnjakov za izdelke, kolikor hitro bo mogoče.

Izdelek, ki ga želim naročiti trenutno ni na voljo, ali ga lahko vseeno naročim?

Če izdelek trenutno ni na zalogi, vas lahko obvestimo, kdaj bo zopet na voljo. Kliknite na gumb "datum dobave" na desni strani izdelka, vpišite vaš e-mail naslov in potrdite naše pogoje. Takoj, ko bo izdelek na voljo, vas bomo obvestili po e-mailu.

Kako dolgo veljajo posebne ponudbe?

Posebne ponudbe po navadi veljajo dokler to dopuščajo zaloge, čeprav se lahko prodajne cene spreminjajo. Vsi izdelki (tudi posebne ponudbe) se lahko naročijo v količinah za uporabo v gospodinjstvu. V redkih primerih je možno izdelke naročiti v omejenih količinah (npr. možno je naročiti 1 ali 2 enaka izdelka) zato, da imajo vse stranke možnost kupiti izdelek.

Osebni podatki

Pozabil sem geslo. Kaj lahko naredim?

Prosimo vpišite v opomnik gesla vaš e-mail naslov s katerim ste se registrirali na zoohitu. Vašo geslo vam bo v naslednjih nekaj minutah posredovano na vaš e-mail.

Prosimo upoštevajte: vaše geslo je shranjeno s šifrirno kodo in vam ga ne moremo posredovati preko telefona.

So moji osebni podatki varni?

Varovanje vaših osebnih podatkov in vaše zasebnosti je naša prioriteta. Uporabljamo vse varnostne ukrepe, da se boste počutili popolnoma varne med obiskom na zoohit.si. To velja za proces plačila kot tudi za vse podatke, ki jih delite z nami. Veseli nas, da lahko z vami delimo informacije o naših visokih standardih varovanja & zasebnosti: za več podrobnosti, prosimo kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam.

Je zoohit trgovina v bližini mojega doma?

zoohit je spletna trgovina za hišne ljubljenčke in nima stacionarnih trgovin, vsekakor pa smo dosegljivi 7 dni v tednu, 24 ur na dan na www.zoohit.si.