Vaša košarica

Vaša nakupovalna košarica je prazna!

Zoohit uporablja piškotke, da bi vam omogočil najboljše storitve. Z nadaljevanjem obiska strani, se strinjate z uporabo piškotkov.

Program zvestobe - Splošni pogoji

zoohitov Program zvestobe je naš način zahvale zoohitvim zvestim strankam. Ti splošni pogoji se nanašajo na osnovno zgradbo in pravila zoohitovega Bonus Programa, vključno z zbiranjem zooHit Točk in unovčenjem le teh za zoohit Premije.

1. Sodelovanje

Vsi zoohit.si kupci so primerni za sodelovanje.

2. zooHitTočke

2.1 Osnovno

Kalkulacija za zoohit Program zvestbe je osnovana na zooHit Točkah, ki se nalagajo na strankin zoohitov Račun za premije. ZooHit Točke se lahko uporabijo samo za namene, ki so opisani v teh splošnih pogojih. Bonus točke iz ostalih nagradnih programov (npr.: od ostalih podjetij) se ne morejo pretvoriti v zooHit Točke. zoohitovi Nagradni Računi in zooHitove Točke niso prenosljivi in nimajo denarne vrednosti. Aktualno stanje strankinega zoohit Nagradnega Računa je možno preveriti na "mojzoohit" in ga stranka lahko kadarkoli pregleda.

2.2 Prislužene točke

Pridobitev zooHit Točk je avtomatična z vsakim naročilom, ko je plačilo za naročilo zabeleženo v zoohit sistemu. Za vsako v celoti plačano naročilo na zoohitu, bo stranka prejela na zoohitov Račun za premije zooHit Točke. Za vsak evro od naročene vrednosti, bo stranka prejela 1 zooHit Točko. Za nekatere posebne ponudbe lahko stranka prejme dodatne zooHit Točke, v vrednosti, ki je opisana na spletni strani.

2.3 Izključitev zooHit Točk

A zooHit Točke se ne more prejeti za izdelke, ki imajo prodajno ceno O EUR (npr.: poskusno pakiranje, zoohit premije, brezplačna darila), unovčeni kuponi, in ostali popusti, ali povračila, ali ponovna dobava. V ostalih posebnih primerih zooHit Točke tudi niso možne.

2.4 zooHit Točke potek

zooHit Točke se samodejno dodajo na strankin zoohit Račun za premije, ko je strankino naročilo v celoti plačano in je plačilo zabeleženo v zoohit sistemu. Če stranka naroča preko večkratnih računov stranke, se bodo točke naložile na ta individualni račun posameznih naročil. ZooHit Točke ni možno prenesti z enega računa stranke na drugega.

2.5 Prenehanje veljavnosti zooHit Točk

Če zooHit Točke ne porabite v roku 12 mesecev, bodo po preteku četrtletja prenehale veljati. Datum in znesek bosta jasno vidna na zoohit Računu za premije. Točke prenehajo veljati tudi v primeru, če se račun stranke iz upravičenih razlogov zapre.

3. Unovčenje zooHit Točk za premije

3.1 Osnovno

Vsak sodelujoči lahko unovči svoje zooHit Točke za premije takoj, ko jih je prejel. Izdelki - premije in za njih potrebne zooHit Točke bodo vidni na zoohitovem Računu za premije.

3.2 Pogoji za unovčenje zooHit Točk

Izdelke - premije se lahko izbere samo preko strankinega Računa za premije na mojzoohit. Razpoložljivost nagrad je odvisna od datuma in sezone in nekatere nagrade morda ne bodo na voljo v določenem trenutku. Za posebne nagrade, lahko veljajo posebni pogoji; vsekakor bodo ti pogoji zapisani.

3.3 Pošiljanje premij

Pošiljanje nagradnih izdelkov je osnovano na trenutnih stroških pošiljanja na zoohitu. Prosimo kliknite tukaj za več informacij o stroških pošiljanja na zoohitu. Zoohitove nagrade so lahko dodane tudi v nakupovalno košarico s klikom na znak košarica. Kupec lahko nato doda normalne izdelke z normalnimi cenami k naročilu.

V primeru, da je nagradni izdelek poškodovan ali pa je napačen, vas prosimo, da kontaktirate oddelek za pomoč strankam preko kontaktnega obrazca

4. Ostalo

4.1 Ukinitev programa

zoohit si pridržuje pravico, da kadarkoli ukine zoohitov Program zvestobe ali ga zamenja z drugim programom.

4.2 Spremembe

zoohit si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev, nagradnih izdelkov, ali ostalih zapisanih pogojev sodelovanja. Spremembe bodo zapisane na tej spletni strani.